Wednesday, May 13, 2009

Aisyah Damia

Di sini ku ingin memperkenalkan anak sulungku.. Aisyah Damia. Ni gambar masa Damia nak g wedding mak longnya (kakak hubbyku). Reception ceremony kat PNB Darby Park on 11/04/09. Ku tak dpt pergi sbb masih dlm pantang. Comel,kan? Damia mewarisi rupa neneknya sblh hubby. Lesung pipit kiri tu ikut nenek sblh mami. Thehehe.. satu jelah pun yg ikut mami. Part matanya. Hidung mewarisi generasi belah ayah. Hidung kembang setaman. Siap boleh kembang kuncup lg mcm ayahnya. like father like daughter.


Aisyah Damia

1 comment:

iera_ayen said...

Damia ...ank mama Mun dh pandai bergaya...comeii sgt. Bila nk jumpa lagi... Alia skang kan Ayang, abis laa brg mekap aku, nak2 eyeshadow... org sapu atas mata dia sapu ikut kening... lipstik ...pantang jumpa, berkilat jer mulut... Damia camner??

Rindu giler kat ko la.. aku pon susah nak pegi sana. Punggok sibuk...aku lak cuti seari je, tak sempat...apa2 pon aku nak plan ngn punggok pegi sana gak jumpa ko, Lan, Damia n Hadirah...anak baru mama Mun